23 Ağustos 2015 Pazar

Merhaba!

Herkese kocaman bir merhaba!

Blog dünyasına adım atmaya karar vereli aslında uzun bir süre oldu diyebilirim. Ancak hem vakitsizlikten, hem de biraz tembellikten, hem de maymun iştahımdan kaynaklanıyor olsa gerek bir türlü doğru düzgün bir düzen içinde şu blog dünyasına adımımı atamamıştım. Ancak kısa bir süre önce "Kitap Ağacı" arkadaşlarımdan dilekizaruuss blog işine giriştiğini duyurunca bizlere; bu haber benim için de yeni bir başlangıca vesile oldu ve ben de "Küçük Gri Hücrelerim"i çalıştırarak birtakım işlere tekrar bulaşmaya karar verdim.

Bu kısa girişin ardından, lafı daha fazla uzatmadan, sizleri "Küçük Gri Hücrelerim"le baş başa bırakıyorum. Uzun soluklu bir blog işine bulaşmış olmanın heyecanıyla; burada kah okuduğum kitaplardan, kah izlediğim filmlerden bahsetmeyi; kah bir sene önce giriştiğim postcrossing tecrübelerimi ve koleksiyonlarımı paylaşmayı ümit ediyorum.

Şimdilik hoşçakalın!

Yazı sizinle olsun!

3 yorum:

  1. Yihuuu tatar remazanim en bi gri hucrem cekik gozlum gelmiiiisss :))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz bol yayınlı,bol takipçili bir bir blog dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum @gül özdemir :)

      Sil