11 Kasım 2015 Çarşamba

Duyuru #1 | Türk Klasikleri Okuma Grubu okumalarına başlıyor!

Herkese merhaba!

Daha önceki yazılarımda yeni başlattığımız bir okuma grubundan söz etmiştim. Nihayet yazmaya fırsat bulabildiğim için, şimdi birazcık bu okuma grubundan bahsetmek istiyorum sizlere.

Sanırım kendimden ve kendi yaşam tarzımdan bir parça bulabildiğim için Türk klasikleri okumayı seviyorum. Çünkü yabancı kitaplarda olmayan şey, yani Türk yaşam tarzını bu tür kitaplarda görebilmek mümkün. Ayrıca kendi tarihimizden kesitlerin de bu kitaplarda anlatılmış olması beni onlar konusunda daha istekli yapıyor. 

Instagram'da çeşitli okuma grupları ya da etkinliklerini bolca bulabilmek mümkün. Hal böyleyken, ben de kendi kendime dedim; neden Türk klasikleri okuma grubu da biz yapmıyoruz ki? Hem bu kitapları okumak isteyip çok ağır olduğu düşüncesiyle vazgeçiyor insanlar; aslında düşündükleri kadar da ağır değilken kitaplar. Dolayısıyla böyle bir okuma grubu kurmayı düşündüm ve ilk üç ayın kitaplarını da belirledim.

Her ayın 15'inde yeni bir Türk klasiğine başlayacağız.  Kasım ayında ilk kitabımız Fakir Baykurt'tan Yılanların Öcü. İkinci kitabımız Sait Faik Abasıyanık'tan Mahalle Kahvesi ve üçüncü kitabımız da Memduh Şevket Esendal'dan Ayaşlı ile Kiracıları. Eğer siz de Türk klasiklerini seviyor ve okumak istiyorsanız aramıza katılabilirsiniz. İnstagram'da "kucukgrihucreler" adlı hesabımdan çeşitli duyururlar yapacağım, oradan da takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder